Office Depot marketing előnyei!
Akár e-könyveket próbál eladni online, akár egyszerűen csak forgalmat irányít a blogjára néhány PPC-hirdetéshez, fontos, hogy elegendő információt tudjon a marketingről ahhoz, hogy a mindennapi internetezők észrevegyék. Ez a cikk elmagyaráz néhány nagyszerű tippet az irodai depó cikkmarketinggel . Figyeljen oda, és tanulja meg, hogyan kell helyesen marketingelni.
Tartsa naprakészen a tartalmát, és győződjön meg arról, hogy a régebbi tartalmak időtállóak. Bár a dolgok folyamatosan változnak, próbáljon meg frissített linket hozzáadni a régi cikkekhez. Ha a látogatók először a régi cikkeket találják meg elavult információkkal, akkor a megvalósított hivatkozásán keresztül könnyen megtalálhatják az aktuális verziót. Használja ki, ha olyan opciók vannak a webhelyén, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy a cikkeket a legfrissebb és a kapcsolódó tartalmak szerint rendezzék.
Ha mikroblog-oldalakat kíván használni vállalkozása népszerűsítésére, győződjön meg róla, hogy érti a funkciójukat, mielőtt elkezdené a posztolást. Ha nem tartja be a formátum etikettjét és használatát, többet árthat, mint használhat vállalkozásának hírnevének és online jelenlétének.
A kontraszt az egyik legjobb dolog, amivel figyelmet kelthet, ha az irodaházi cikkmarketinget használja. Válasszon ki jól ismert topikokat, és szedjen össze néhány vitát. Így követőkre tehet szert, mivel mások reagálnak az érveire, hozzászólnak a weboldalán, és hivatkoznak a bejegyzéseire. Ha a tartalma jó minőségű, aminek annak kell lennie, ha megfelelően szerkeszti, a viták befecskendezése újjáéleszti a blogját, és növeli a hírnevét, mint tekintélyt a területén.
Hozza nyilvánosságra cikkeit a közösségi oldalakon és mindenhol, ahol csak tudja. Hirdesse meg őket blogjában és hírlevelében, és gondoskodjon arról, hogy mindenki tudja, hol találja meg cikkeit. Minél többen olvassák és osztják meg a cikkeit annál több látogató (és remélhetőleg vásárló!) érkezik majd az oldalára.
Adja ki a marketingcikkei megírását. A kiszervezéssel rengeteg időt takaríthat meg. Ma már rengeteg online tartalomíró cég közül választhat, és sokan nem kérnek sokat egy jó minőségű, 700 szavas cikkért. Ha szeretné, viszonylag olcsó áron közvetlenül is alkalmazhat egy szabadúszó írót.
Az olvasók nem biztos, hogy pontosan értik, mit szeretne tőlük, ezért ügyeljen arra, hogy az irodaházi cikkmarketingkampánya a lehető legmagyarázóbb legyen. Nagyon közvetlen akar lenni az olvasóival, és egyértelműen meg kell mondania nekik, hogy mit szeretne, mit tegyenek, és mire van szüksége tőlük. Ne tartson itt semmilyen titkot.
Ha csak azért csatlakozik egy webhelyhez, hogy cikket tegyen közzé, mindig szánjon extra időt arra, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nem tűnik-e spammernek. Ne feledje, hogy mindig töltse ki a profilját, mindig tegyen fel egy képet, és mindig győződjön meg róla, hogy visszajön, és legalább két újabb cikket tesz közzé. Egy aktív profil egy oldalon lehetővé teszi, hogy szélesebb körű követőkre tegyen szert.
Ne próbálja meg mások munkáját a sajátjaként feltüntetni. Az irodaházi cikkmarketing aranyszabálya, hogy eredeti legyen. A tartalmának a sajátjának kell lennie, különben az iparágban tartalomtolvajként fog hírnevet szerezni, és az újonnan felfedezett karrierje véget ér, mielőtt még elkezdődne.
Amikor cikket készít az egyik termékének népszerűsítésére, a termék legjobb előnyét tegye a cikk nyitószövegévé. Ha a cikket egy nagy durranással indítja, az a legjobb módja annak, hogy az olvasókat gyorsan horogra akassza, és rávegye őket arra, hogy vásárlókká váljanak. Ha egy terméknek több előnye is van, nézze meg, hogy a korábbi vásárlók megmondják-e, melyiket tartják a leglenyűgözőbbnek.
Ma még a legkisebb blogok is lehetnek egy év múlva a legnagyobb blogok a weben. Mindaddig, amíg képes forgalmat bonyolítani és ügyfélkört építeni, bármilyen webhelyet vagy ötletet vállalkozássá alakíthat. Az ebben a cikkben szereplő office depot cikk marketing tippek segítenek Önnek abban, hogy sikeres vállalkozóvá váljon.