gázszerelő

Gázszerelés Budapest, gázszerelő - Péter Segít

Gázszerelés Budapest, gázszerelő - Péter Segít

Tippek a Facebook marketingből!

2021. szeptember 15. - Fűtésszerelés Péter

Tippek a Facebook marketingből!

 

A Facebookon való marketing könnyűnek tűnhet, de nem az, ha nem tudod, mit csinálsz. Nem lehet csak úgy felugrani a weboldalra, befektetni néhány ezer forintot, és máris hatalmas profitnövekedéssel kijönni. Ha jól akarod csinálni, olvasd el ezt a cikket, hogy többet tudj meg.

 

Használd a Facebook Insights-ot a közösségi média marketingkampányod javításához. Ellenőrizd a Facebook Insights-ot, hogy megtudd, mely frissítések a legnépszerűbbek. Ha lehetséges, ossz meg több hasonló frissítést. Ha azt veszed észre, hogy a feliratkozóid elveszítik érdeklődésüket a Facebook-kampányod iránt, igyekezz érdekesebb tartalmakat létrehozni a kampányodhoz.

 

Győződj meg arról, hogy Facebook-oldalad spammentes. Oldaladat szűrők segítségével akkor is figyelemmel kísérheted, ha nem vagy online. Az oldalad bármelyik adminisztrátora beírhat kulcsszavakat ebbe az eszközbe, amelyek aztán automatikusan kiszűrődnek.

 

Találj ki egy jó okot, amiért az embereknek érdemes rajongóvá válniuk érted vagy a cégedért. Ha erre a "miért"-re tudsz válaszolni, akkor készen állsz arra, hogy olyasmit nyújts nekik, ami arra készteti a rajongóidat, hogy maradjanak és elköteleződjenek a márka iránt. Tedd ezt a promóciód középpontjába.

 

Fontold meg a Facebook-hirdetésekbe való befektetést. Fizethetsz díjat azért, hogy bizonyos számú célzott Facebook-felhasználó lássa a hirdetésedet. Ez kiváló módja annak, hogy több feliratkozót szerezz az oldaladnak. Jobb eredményeket érhetsz el, ha kedvezményt kínálsz az új feliratkozóknak, vagy ajándékozást szervezel.

 

Vállalkozásodnak valószínűleg nincs igazán szüksége Facebook-oldalra, ha csak alkalmanként foglalkozol ügyfelekkel, például autót vagy házat adsz el. A rendszertelen ügyfélkapcsolat azt is jelenti, hogy meglehetősen érdektelenek lesznek a bejegyzéseid iránt. Mindenképpen a célzott Facebook-hirdetésekre kell összpontosítanod.

 

Könnyítsd meg a Facebook-oldalad látogatóinak, hogy feliratkozzanak vagy kedveljék az oldaladat. Ha ingyenes terméket vagy kupont adsz nekik az oldalad lájkolásáért, nagyobb lesz az érdeklődésük. Egy nyereményjáték vagy verseny jó ötlet, vagy egyszerűen csak adj egy területet, ahol feliratkozhatnak az ingyenes ajándékért.

 

Amikor döntést hozol, kérd ki a rajongóid véleményét. Az emberek szeretnek részt venni. Nincs is jobb módja ennek, mint hogy a közösségedet bevonod a döntéshozatali folyamatba. Ha például blogot vezetsz, megkérdezheted őket, hogy milyen bejegyzések érdekelnék őket.

 

Ne ossz meg folyamatosan üzleti vonatkozású posztokat a közönségeddel. Míg egyesek rendszeresen szeretnének ilyen típusú információkat hallani, mások eléggé unalmasnak találhatják. Igyekezz a lehető legjobban a termékeidre összpontosítani a posztjaidat, és kevesebbet posztolj arról, hogyan is működik valójában a vállalkozásod.

 

Ne féljen személyeskedni. Még ha egy vállalat is vagy, egy kicsit személyesebbé válva igazán sokat tehetsz az ügyfelek elkötelezettségének és hűségének kialakításáért. De ne menj túl messzire! Az embereknek nincs szükségük arra, hogy életed minden egyes monoton részletét megismerjék. Találd meg a helyes egyensúlyt, ami felkelti az emberek érdeklődését a márkád iránt.

 

Hozz létre egy posztolási rendszert a napodra. A következetes posztolás valószínűleg a legnagyobb dolog, amit tehetsz a Facebook marketingedért, de ha nincs terved, könnyen elfelejted megtenni! Írd fel a posztolást a napi teendőid listájára, és soha ne teljen el nap anélkül, hogy megcsinálnád.

 

Ösztönözd a kétirányú kommunikációt ügyfeleiddel. Ha egy ügyfél nagyszerű fotót posztol a termékéről vagy szolgáltatásáról, oszd meg mindenkivel. Használd ki a hamarosan bevezetésre kerülő Válasz funkciót is, hogy közvetlenül, egyénileg válaszolj az egyes hozzászólásokra. A Facebook egyszerre teszi lehetővé a csoportos és az egyéni kommunikációt.

 

Sajnos a sikerhez nem elég, ha csak elolvasod ezt a cikket. Ha a legjobb eredményt szeretnéd elérni, az a dolgod, hogy az olvasott tanácsokat is felhasználd. Ha így teszel, a kampányod olyan lesz, amely valószínűleg sikereket hoz majd neked az úton, és minden célodat túlszárnyalja.

A bejegyzés trackback címe:

https://gazszerelesbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr7916689498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása