Reputációkezelés - Hogyan segíthet a vállalkozásának virágzásában?
A hírnév olyasmi, amitől egy vállalkozás a csúcsra emelkedik, vagy szétmorzsolódik, mint egy süti. Sajnos sok cégtulajdonos nem igazán érti, hogyan kell megfelelően kezelni az imázsát és hogyan kell megteremteni a jó hírnevét. Szerencsére az alábbiakban szakértői tippekből álló összeállítás következik, amelyek segítenek Önnek ebben a folyamatban.
A legjobb módja a hírneve kezelésének egyszerűen az, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt mindenkinek, akivel kapcsolatba kerül. Ha mindenki elégedett, csak pozitív dolgokat mondanak, vagy éppen semmit. A szájpropaganda a legerősebb reklám, mert ingyenes és megállíthatatlan. Gondoskodjon róla, hogy soha senkinek ne legyen oka rosszat mondani Önnek.
Állítson fel reális elvárásokat az ügyfeleivel szemben. Ha kisvállalkozással rendelkezik, tudassa ügyfeleivel, hogy mikor fog válaszolni a kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy bannert, amelyen az áll, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolnak.
Tartsa szemmel, hogy az interneten milyen a megítélése. Nem lehet biztos benne, hogy mikor bukkan fel egy negatív értékelés valakitől, aki nem kedveli Önt, az Ön vállalkozását, vagy csak egy elégedetlen ügyfél. Ha odafigyel a keresési eredményekre, akkor megakadályozhatja, hogy ezek a dolgok az első oldalra kerüljenek. Próbálja ki ezt legalább havonta kétszer.
Hozzon létre egy levelezőlistát. Tegye a levelezőlistára való feliratkozást gyorsá és egyszerűvé. A levelezőlista megerősítése érdekében kínáljon fel kupont vagy más ösztönzőt a feliratkozás ösztönzésére. További bónuszként növelheti levelezőlistáját, ha ajánlói kuponokat kínál fel. Ez lehet egy ingyenes kis termék vagy egy költségcsökkentő kupon.
Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és szleng használatát, mint például a LOL, WOW. Legyen mindig professzionális. Ugyanúgy reagáljon a hozzászólásokra, mint ahogyan azt tenné az ügyfeleivel egy személyes találkozón. Használjon megfelelő MAGYAR nyelvet, és minden válaszát lektorálja, mielőtt közzéteszi.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módja cége hírnevének erősítésére az, ha jótékonykodik a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadjon a közösségének, jó reklámot kap, és lehetőséget kap arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Ahhoz, hogy növelje üzleti hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék vállalatát. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és üzleti hírneve javulni fog.
Amikor egy ügyfél panaszkodik egy termékre vagy szolgáltatásra, amelyet az Ön cége kínált, könnyen védekező üzemmódba ugrik. Azonban uralkodjon magán, és szerezzen több információt a panaszról, mielőtt ezt tenné. Így jobban el tudja simítani a helyzetet, és jobb hírnevet szerezhet a vállalatának.
A jó hírnévmenedzsment nem arról szól, hogy jót mondjon a saját cégéről. Hanem a cége pozitív cselekedeteiről szól. A fogyasztók aszerint ítélik meg a vállalatot, amit ténylegesen tesz, nem pedig a mondanivalója alapján. Ha a szóbeli ígéreteket nem támasztják alá tettek, a vásárló elveszíti a vállalatba vetett bizalmát, és a hírnév is csorbát szenved.
A hírnévmenedzsment művészetének valódi elsajátítása nélkül a siker az üzleti életben minden bizonnyal megfoghatatlannak bizonyulhat. Megbénító lehet, ha nem tudja, hogyan alakítsa mások véleményét. Ha szükséges, olvassa el újra ezeket a tanácsokat, és kövesse őket, hogy segítse vállalkozása sikerét.
beltéri ajtó, műanyag ablak, műanyag ablak árak, beltéri ajtó tokkal, beltéri ajtók
beltéri ajtó, műanyag ablak, műanyag ablak árak, beltéri ajtó tokkal, beltéri ajtók